- By Luc van Moorsel
- 7 oktober 2016
Carpe Diem Equestrian Team is in 2015 opgericht door de Turkse Efe Siyahi en Avni Atabek. De stal is gelegen in het Limburgse Baarlo en is up and coming in de internationale springsport. Evenementen- en marketingbureau Equine MERC werd door het team benaderd om een volledig nieuwe site op maat te maken. De kenmerkende stijl van de Turkse sport- en handelsstal is tot in de finesses doorgevoerd. Doordat maatwerk is toegepast heeft de bezoeker van de site bijna dezelfde ervaring als wanneer deze Carpe Diem in real life zou bezoeken.
Carpe Diem heeft een zeer eigen stijl en streeft naar perfectie. Daarom is gekozen voor maatwerk om de site perfect aan te laten sluiten op hun wensen. De vormgeving voorziet de online bezoeker van alle gemakken. Zo zijn er prachtige video’s te vinden over het bedrijf en staan alle paarden overzichtelijk op de site vermeldt dankzij de zelfontwikkelde paardenplugin.
Wij zijn zeer trots op het eindresultaat! Neem zelf snel een kijkje door hier te klikken.
- By Luc van Moorsel
- 19 mei 2016
De Limburgse Veiling wordt sinds 2000 jaarlijks georganiseerd. Het doel van de veiling is om als verkoopkanaal te dienen voor fokkers uit het zuiden van Nederland. Inmiddels is de veiling wereldwijd bekend en trekt het kopers uit de hele wereld.
Naast het feit dat paarden-marketingbureau Equine MERC de veiling in opdracht van Stal Hendrix organiseert, hebben wij eveneens de verantwoordelijkheid voor de website. In 2016 is de website geheel vernieuwd en in een nieuw jasje gestoken die bij de internationale uitstraling van de veiling past. Ook zorgen wij ervoor dat de website up to date blijft en posten we regelmatig nieuwsberichten.
Website
Equine MERC verzorgd de opmaak van deze hengstenbrochure sinds 2016. Familie Nijhof, zeker geen onbekende in de paardenwereld, geeft al jaren een hengstenbrochure uit die naar hun klanten in de hele wereld wordt verzonden. In 2016 wilden ze graag een geheel vernieuwd ontwerp vanwege hun 100-jarig jubileum. De opdracht was om de brochure te verfrissen en met grote foto’s te werken. Ook is ervoor gekozen de brochure in A4 formaat uit te geven in plaats van A5 formaat.
Er worden maar liefst 12.000 brochures meegegeven met het fokkerijblad IDS (In de Strengen). Daarnaast worden ze ook per post naar hun gehele klantenbestand verzonden.
http://www.team-nijhof.nl
- By Luc van Moorsel
- 17 april 2015
Omdat we ook hippische evenementen ondersteunen in hun marketing maken we bijvoorbeeld ook drukwerk. De sponsorbrochure voor het NK Dressuur is daar een goed voorbeeld van.
Omdat de organisatie van de Nederlandse Kampioenschappen Dressuur sponsoren aan wilde trekken hebben we deze sponsorbrochure ontworpen. We ontwierpen het logo, de huisstijl en schreven de teksten. Veel van de foto’s zijn van Digishots. Enkele foto’s in de sponsorbrochure zijn door Luc gemaakt.
Het is belangrijk voor een evenement als het NK Dressuur dat ze met een partij samenwerken die verstand heeft van marketing en communicatie. Maar nog belangrijker; verstand heeft van paarden.